02 246 34 85

PRODUCTEN

12 Oct 2020

Office manager

Voor ons hoofdbestuur zijn wij op zoek naar een Office manager

Werklocatie: Schaarbeek

 

Takenpakket

U fungeert als meewerkend voorman/voorvrouw in de secretariële werkzaamheden van de gehele onderneming.

  • Personeels- en loonadministratie
  • Financiële administratie
  • Klant- en project gerelateerde administratie en opvolging
  • Facilitaire ondersteuning en voorraadbeheer
  • Archiveringen

U maakt gebruik van de voorziene softwarepakketten (Microsoft Office 365, Ionbiz, klantgebonden software,…).

U staat mee in voor de implementatie en opvolging van vernieuwende administratieve automatisatieprocessen en softwaretoepassingen.

U hanteert een sterke klantgerichte aanpak en communicatiestijl, dit zowel intern als extern.

Verwachte competenties

  • Analytisch denkvermogen (omgaan met verscheidene data en cijfers)
  • Handig met Office-pakket, digitale tools en nieuwe softwaretoepassingen
  • Accuraat in het opvolgen van afspraken en behalen van deadlines
  • Praktische “Ik-regel-het-wel” én op oplossingen gerichte mentaliteit
  • Flexibel (snel kunnen schakelen)
  • Communicatief vaardig
  • Integer

Andere vereisten

  • Min. bachelordiploma in een financiële, administratieve of informatica opleiding
  • Tweetaligheid (Nederlands/Frans) strekt tot voordeel

Waar staan we voor?

Menselijk kapitaal, bedreven, puur en divers

Wat bieden wij?

Voltijdse tewerkstelling
Loon volgens vastgelegde barema’s
Maaltijdcheques
Vergoeding woon-werkverkeer en dienstverplaatsingen
Coaching, interne en externe opleidingsmogelijkheden
Dynamische werkomgeving

Sollicitatieprocedure

Schriftelijke sollicitatie via e-mail (motivatiebrief + CV) aan veerle.depelsmaecker@vokans.be

Voor bijkomende inlichtingen veerle.depelsmaecker@vokans.be

Door te solliciteren bevestigt u dat u de verklaring over de vertrouwelijke behandeling van uw gegevens in het kader van de aanwerving hebt gelezen, begrepen en goedgekeurd (klik hier voor de volledige tekst).