02 246 34 85

PRODUCTEN

17 Sep 2018

Service Center Medewerker

Vokans vzw is op zoek naar een

Service Center Medewerker

Werklocatie: Mechelen, Oostende, Sint-Niklaas of Gent (afhankelijk van woonplaats)

Takenpakket

De service center medewerker werkt klantgericht en

  • Is mee verantwoordelijk voor telefonische acquisitie (cold calling en bestaande contacten) uit te voeren o.a. in functie van jobmatching
  • Is verantwoordelijk voor het beheer van relatiegegevens (IonBiz)
  • Verzorgt het telefonisch onthaal van klanten en begunstigden
  • Is verantwoordelijk voor het uitsturen van mailings
  • Werkt met de voorziene informaticapakketten (Microsoft Office, Ionbiz, Social Media…)

De service center medewerker werkt in een ploeg van Vokans

  • Neemt actief deel aan diverse vormen van overleg, binnen de ploeg en ploegoverschrijdend
  • Houdt zich aan de afgesproken taakverdeling en werkt samen met collega’s
  • Deelt kennis met de collega’s en is bereid zich bij te scholen

Verwachte competenties

  • Kan onze bestaande en potentiële klanten op een persoonlijke, commerciële manier benaderen
  • Is vlot aan de telefoon
  • Kan uitstekend overweg met een PC
  • Werkt nauwkeurig
  • Is stressbestendig
  • Werkt resultaatsgericht
  • Volgt werkinstructies nauwgezet op
  • Kan omgaan met verandering en wil steeds bijleren

Diplomavereisten

  • Diploma A2, uit administratieve/commerciële richting

Wat kunnen wij bieden

  • Voltijdse tewerkstelling
  • Contract onbepaalde duur
  • Loon volgens A2 vastgelegde barema’s
  • Maaltijdcheques, eindejaarspremie (na 2 jaar: dertiende maand)
  • Vergoeding of abonnement openbaar vervoer voor woonwerk verplaatsingen
  • Coaching, interne en externe opleidingsmogelijkheden
  • Dynamische werkomgeving

Sollicitatieprocedure

Schriftelijke sollicitatie via e-mail (motivatiebrief + CV) aan veerle.depelsmaecker@vokans.be vóór 05/10/2018.
Voor bijkomende inlichtingen: veerle.depelsmaecker@vokans.be