Bij Vokans zijn we bedreven in het ontwikkelen van huidig en toekomstig menselijk kapitaal, in al haar dimensies. Werken is voor ons de belangrijkste factor in de sociale integratie en persoonlijke ontwikkeling, maar is vooral de motor van economische groei. Met een ervaren en gemotiveerd team zorgen we voor rendement bij onze 3 w’s. Met onze authentieke, pure aanpak en onze uiteenlopende achtergrondervaring, motiveren we een diverse groep van mensen om met plezier te werken.
Enerzijds: werkgevers en leidinggevenden ondersteunen op de werkvloer in het selecteren, aanwerven en opleiden van personeel, werkplekleren, leidinggeven, mensen leren evalueren en competentiemanagement.
Anderzijds: vormen, opleiden, trainen, begeleiden en coachen van mensen om zo hun competenties te versterken en hun tewerkstellingskansen te verhogen.
Innovatie en flexibiliteit, klant- en marktgericht werken zijn voor ons kernbegrippen. Zo boetseren wij een hybride oplossing en aanpak op maat van uw noden: digitaal, face-to-face, blended, etc.
We helpen u bij het motiveren van medewerkers, meer resultaatgericht werken, breder inzetbaar personeel, langer met de glimlach werken en zoeken naar werkbaar werk.
De Vokans-waarheden:
Bij het ondertekenen van de overeenkomst met VZW Vokans / VZW Vokans Brussel, wordt u op de hoogte gebracht van het bestaan van onze klachtenprocedure.
Bent u niet tevreden of heeft u klachten over onze werking, dan heeft u het recht om dit te melden. Een klacht kan mondeling of schriftelijk ingediend worden. Op schriftelijke klachten geven wij een antwoord binnen de 30 kalenderdagen. Het is altijd onze betrachting onmiddellijk een oplossing te bieden voor het probleem. Lukt dit niet meteen, trachten wij binnen de 30 dagen een oplossing voor te stellen.
– Klachten over regelgeving
– Klachten over het beleid van de overheid
– Klachten over beleidsvoornemens of verklaringen
– Klachten die betrekking hebben of feiten die langer dan 1 jaar voor indiening van de klacht hebben plaatsgevonden
– Anonieme klachten
– Klachten die ongegrond zijn
– Indien klager geen belang kan aantonen.
Klachten worden steeds discreet behandeld.
De schriftelijke klacht wordt behandeld door de regiomanager van de Vokans afdeling. De regiomanager is niet rechtstreeks bij de feiten (waarop de klacht slaat) betrokken.
De persoon die de klacht behandelt, respecteert het beroepsgeheim en behandelt de klacht met de nodige discretie en neutraliteit.
Wat gebeurt er met de klacht?
– De ontvangst van klacht zal binnen de 14 kalenderdagen schriftelijk bevestigd worden.
– Indien de klacht niet behandeld wordt, zal u hiervan schriftelijk op de hoogte gebracht worden. De weigering tot behandelen moet steeds gemotiveerd worden.
– Binnen de 30 kalenderdagen na ontvangst van de klacht dient de klacht afgehandeld te zijn. De bevindingen van het onderzoek naar de klacht en de motivering worden u schriftelijk meegedeeld.
De regiomanager van VZW Vokans – VZW Vokans Brussel
De Afgevaardigd Bestuurder van Vokans vzw en Vokans Brussel vzw:
Leen Servranckx
Haachtsesteenweg 579, 1030 Schaarbeek
02/246.32.73